Ez az oldal cookie-kat használ. A böngészés folytatásával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk. További információ »Rendben

Gy.I.K.

Kedves Vásárlónk!

Kérünk, mielőtt telefonálnál vagy e-mail-t írnál nekünk, mindenképp olvasd el a Gy. I. K. és a Rendelési feltételek menüpontot!
Ha kérdésedre nincs válasz a fenti két menüben, kollégáink készséggel állnak rendelkezésedre.

1. Hogyan rendelhetek?

2. Milyen szállítási módok közül választhatok?

3. Rendeléshez miért kell telefonszámot és e-mail címet megadnom?

4. Hibás a termék, mit kell tennem?

5. Nem tetszik a termék, mit tehetek?

6. Honnan tudhatom, hogy milyen méret lesz jó nekem? Vagy a barátnőmnek?

7. Ki a feladó a csomagon, mi a szállítási idő?

8. Nagyon várom a csomagom, van rá mód, hogy megnézzem, hol jár?

9. Külföldre is tudok rendelni?

10. Honnan tudom, hogy a termék van-e raktáron?

11. Milyen fizetési módok vannak? Kártyával fizethetek?

12. Új, sértetlen terméket kapok?

13. Hogyan tudom módosítani vagy törölni a regisztrációmat?

14. Lehet-e árut cserélni vagy van-e visszavétel?

15. Milyen hamar kapom meg a visszaküldött termékek vételárát?


1. Hogyan rendelhetek?

Vásárlás lépései:

1. Válaszd ki a terméket a webáruházunkban, vagy írd be a keresett termék nevét, cikkszámát a keresés mezőbe.

2. A „Kosárba” gomb megnyomásával a termék a jobb felső sarokban látható kosárba kerül. Ruhák és opciós termékek esetében a „TERMÉKVÁLTOZAT” alatti lenyíló menüben kiválasztható a kívánt méret vagy opció (pl.:szín), ezután kattints a „Kosárba” gombra.

3. A rendelés összeállítása után kattints a jobb felső sarokban látható kosárra, ahol ellenőrizheted a benne található termékeket, módosíthatod a darabszámokat, illetve eltávolíthatsz tételeket belőle. Ezt követően kattints a  „Megrendelés” feliratú gombra.

4. Válaszd ki a számodra legmegfelelőbb szállítási és fizetési módot, majd kattints a "Megrendelés folytatása" gombra. (Jelenleg csak utánvétes fizetésre van lehetőség! Ez a gyakorlatban azt jelenti, hogy vagy a futárnak, vagy az átvételi ponton vagy az autómatánál kell fizetned! Természetesen minden esetben fizethetsz bakkártyával.)

5. Kérünk, válassz:

  • ha már regisztráltál, add meg az e-mail címed és a jelszavad a belépéshez!
  • ha új vásárló vagy, hozz létre fiókot vagy vásárolj regisztráció nélkül!

6. Miután elolvastad és bepipáltad, hogy elfogadod a vásárlási feltételeinket, kattints a „Megrendelés elküldése” gombra.

2. Milyen szállítási módok közül választhatok?

Express One futárszolgálat

  • 16 óráig beérkezett rendeléseket a következő munkanap 8-17h között szállítják ki
  • A szállítás rugalmasan módosítható a feladás napján.A futárszolgálat SMS-t vagy email-t küld a csomag kézbesítésének reggelén, mely tartalmazza a csomag azonosító számát, a kézbesítés várható idejét egy 2 órás időintervallumban (pl.: 9-11 óra között), az utánvét összegét (ha tartozik a csomaghoz) és a futár telefonszámát.
  • Érintésmentes csomagátvétel! Fizetés utánvét esetén készpénzzel és bankkártyával is lehetséges!
  • Elérhetőségek: 06-1877-7400, ugyfelszolgalat@expressone.hu
  • Csomagkövetés: https://tracking.expressone.hu/

Díja: 999 Ft

Pick Pack Pont helyszíneken történő átvétel

Személyes átvétel: az ország 240 városában megtalálható 700 db átvételi pont egyikén 5 munkanapig. Fizetés utánvét esetén készpénzzel és bankkártyával is lehetséges!

Díja: 799 Ft

Lehetőség van a megrendelt termékeket személyesen is átvenni az alábbi címen:

1097 Budapest, Ecseri út 14-16.

Munkanapokon 8:00-18:00

FONTOS!

Kérlek, hogy rendelésnél a Megjegyzés rovatba írd bele, hogy "személyes átvétel"!

3. Rendeléshez miért kell telefonszámot és e-mail címet megadnom?

Előfordulhat, hogy a termékekkel vagy a szállítással kapcsolatban egyeztetnünk kell veled, aminek leggyorsabb formája a telefon, és kiszállításkor a futár is telefonon keres téged. A rendelésed visszaigazolását és a részleteket e-mailben küldjük el.

4. Hibás a termék, mit kell tennem?

Innen letölthető a Visszaküldési adatlap, amit kitöltés után a termékkel és a számlával együtt kell visszaküldeni a lapon szereplő címünkre. A visszaküldött csomagokat mielőbb feldolgozzuk – ez általában nem több, mint a visszaérkezéstől számított 1 hét.  

5. Nem tetszik a termék, mit tehetek?

Ha a termék bontatlan és sérülésmentes csomagolásban van, a kitöltött Visszaküldési adatlappal és a számlával együtt kérjük visszaküldeni. A Visszaküldési adatlap minden fontos információt (garanciális, és visszaküldési feltételek) tartalmaz, így neked nem kell telefonálni vagy levelet írni. 

6. Honnan tudhatom, hogy milyen méret lesz jó nekem? Vagy a barátnőmnek?

Használhatod a mérettáblázatot, ami segít kiválasztani a megfelelő méretet.

7. Ki a feladó a csomagon, mi a szállítási idő?

Törekszünk a teljes diszkrécióra, ezért a küldemények feladója „Webshop Logisztika Kft.”. Semmilyen utalás nincs a csomagon annak tartalmára. Sima, logó és mindenféle reklám nélküli csomagban küldjük a rendelésed! A csomagjaink így néznek ki.

A munkanapokon 16.00-ig leadott rendelések aznap elhagyják a raktárat, és következő munkanap kerülnek kiszállításra. Vis major helyzet (elromlott futárkocsi, városi torlódás, baleset, stb.) esetén plusz egy munkanappal kell számolni.

Megjegyzés:
Abban az esetben tudunk 1 napos szállítási határidőt garantálni, ha a rendelésed munkanapokon 16 óráig leadod és a következő nap munkanapra esik, a megrendelt termékek mindegyike raktáron van, valamint az Express One futárszolgálatot választod.

8. Nagyon várom a csomagom, van rá mód, hogy megnézzem, hol jár?

A feladás napján e-mail vagy SMS értesítőt kapsz a rendelésed állapotáról. Az e-mailben megtalálható a csomagszámod, így a legtöbb szállítónál online követheted a csomagodat.  

9. Külföldre is tudok rendelni?

Nem.

10. Honnan tudom, hogy a termék van-e raktáron?

Minden terméknél jelöljük az aktuális készletszintet az alábbiak szerint:

Raktáron: Van raktáron

Utolsó darabok: Korlátozott mennyiség áll rendelkezésre

Előrendelhető: Jelenleg nincs raktáron

11. Milyen fizetési és szállítási módok vannak? Kártyával fizethetek?

Az aktuális fizetési és szállítási módokhoz kattints ide!
 

12. Új, sértetlen terméket kapok?

Igen, ez csak természetes. Kizárólag bontatlan, higiénikus termékeket csomagolunk és küldünk.

13. Hogyan tudom módosítani vagy törölni a regisztrációmat?

Ha szeretnéd módosítani vagy törölni a regisztrációdat, vagy bármilyen személyes adatodat, akkor az oldalon belépve a "Saját fiók" "Adatmódosítás" menüpontja alatt teheted meg.

14. Lehet-e árut cserélni vagy van-e visszavétel?

Igen, van rá lehetőség. Kérjük, mielőtt visszaküldöd a terméket, győződj meg arról, hogy tényleg hibás-e a termék (pl.: elem megfelelően van-e behelyezve a készülékbe?). A gyorsabb ügyintézés miatt, kérjük, nyomtasd ki és töltsd ki az ezen a linken található nyomtatványt.

Az alábbi címre küld vissza a terméket a kitöltött nyomtatvánnyal és a számlával együtt, illetve itt személyesen is becserélheted: 
1097 Budapest, Ecseri út 14-16.

A csere és a visszavétel feltételeiről bővebben itt olvashatsz. Utánvétes csomagot NEM veszünk át, kérünk, ezt vedd figyelembe!

15. Milyen hamar kapom meg a visszaküldött termékek vételárát?

A 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 8/B. § (2) pontja értelmében a vállalkozás haladéktalanul, de legkésőbb az elállásról való tudomásszerzésétől számított tizennégy napon belül visszatéríti a fogyasztó által ellenszolgáltatásként megfizetett teljes összeget, ideértve a teljesítéssel összefüggésben felmerült költségeket is.  Ez a gyakorlatban kevesebb, mint 1 hetet vesz igénybe.

Kosárba

Kosárba helyezve

Betöltés...

...
Hiba

Sikertelen művelet

Ismeretlen hiba, kérjük, próbálja újra.