Webáruházunkat csak 18 éven felüliek látogathaják!A belépéssel nyilatkozol ,hogy elmúltál 18 éves!

Gyakran ismételt kérdések

Kérünk, mielőtt telefonálnál vagy e-mail-t írnál nekünk, mindenképp olvasd el a Gy. I. K. és a Rendelési feltételek menüpontot!

Ha kérdésedre nincs válasz a fenti két menüben, kollégáink készséggel állnak rendelkezésedre.

Kedves Vásárlónk!

1. Hogyan rendelhetek?

2. Milyen szállítási módok közül választhatok?

3. Rendeléshez miért kell telefonszámot és e-mail címet megadnom?

4. Hibás a termék, mit kell tennem?

5. Nem tetszik a termék, mit tehetek?

6. Honnan tudhatom, hogy milyen méret lesz jó nekem? Vagy a barátnőmnek?

7. Ki a feladó a csomagon, mi a szállítási idő?

8. Nagyon várom a csomagom, van rá mód, hogy megnézzem, hol jár?

9. Külföldre is tudok rendelni?

10. Honnan tudom, hogy a termék van-e raktáron?

11. Milyen fizetési módok vannak? Kártyával fizethetek?

12. Új, sértetlen terméket kapok?

13. Hogyan tudom módosítani vagy törölni a regisztrációmat?

14. Lehet-e árut cserélni vagy van-e visszavétel?

15. Milyen hamar kapom meg a visszaküldött termékek vételárát?


1. Hogyan rendelhetek?

Vásárlás lépései:

1. Válaszd ki a terméket a webáruházunkban, vagy írd be a keresett termék nevét, cikkszámát a keresés mezőbe.

2. A „Kosárba” gomb megnyomásával a termék a jobb felső sarokban látható kosárba kerül. Ruhák és opciós termékek esetében a „TERMÉKVÁLTOZAT” alatti lenyíló menüben kiválasztható a kívánt méret vagy opció (pl.:szín), ezután kattints a „Kosárba” gombra.

3. A rendelés összeállítása után kattints a jobb felső sarokban látható kosárra, ahol ellenőrizheted a benne található termékeket, módosíthatod a darabszámokat, illetve eltávolíthatsz tételeket belőle. Ezt követően kattints a  „Fizetés” feliratú gombra.

4. Add meg az adataidat.

5. Add meg a szállítási címed.

6. Válaszd ki a szállítási módot.

7. Válaszd ki a fizetési módot.

8. Ellenőrizd a megadott adatokat és a termékeket, majd a "Rendelés leadása" gomb megnyomásával véglegeítheted a rendelésed.

    2. Milyen szállítási módok közül választhatok?

    GLS futárszolgálat

    • A 17:00 óráig beérkezett rendeléseket 2-3 munkanapon belül, munkanap 8-17h között szállítják ki.
    • Érintésmentes csomagátvétel! Fizetés utánvét esetén készpénzzel és bankkártyával is lehetséges!
    • Elérhetőségek: +36 29 866-700, info@gls-hungary.com
    • Csomagkövetés: https://gls-group.com/HU/hu/home

    Díja: 2500 Ft

    3. Rendeléshez miért kell telefonszámot és e-mail címet megadnom?

    Előfordulhat, hogy a termékekkel vagy a szállítással kapcsolatban egyeztetnünk kell veled, aminek leggyorsabb formája a telefon, és kiszállításkor a futár is telefonon keres téged. A rendelésed visszaigazolását és a részleteket e-mailben küldjük el.

    4. Hibás a termék, mit kell tennem?

    Innen letölthető a Visszaküldési adatlap, amit kitöltés után a termékkel és a számlával együtt kell visszaküldeni a lapon szereplő címünkre. A visszaküldött csomagokat mielőbb feldolgozzuk – ez általában nem több, mint a visszaérkezéstől számított 1 hét.  

    5. Nem tetszik a termék, mit tehetek?

    Ha a termék bontatlan és sérülésmentes csomagolásban van, a kitöltött Visszaküldési adatlappal és a számlával együtt kérjük visszaküldeni. A Visszaküldési adatlap minden fontos információt (garanciális, és visszaküldési feltételek) tartalmaz, így neked nem kell telefonálni vagy levelet írni. 

    6. Honnan tudhatom, hogy milyen méret lesz jó nekem? Vagy a barátnőmnek?

    Használhatod a mérettáblázatot, ami segít kiválasztani a megfelelő méretet.

    7. Ki a feladó a csomagon, mi a szállítási idő?

    Törekszünk a teljes diszkrécióra, ezért a küldemények feladója „Lynx Application Bt.”. Semmilyen utalás nincs a csomagon annak tartalmára. Sima, logó és mindenféle reklám nélküli csomagban küldjük a rendelésed!

    A munkanapokon 17:00-ig leadott rendelések másnap elhagyják a raktárat, és következő munkanap kerülnek kiszállításra. Vis major helyzet (elromlott futárkocsi, városi torlódás, baleset, stb.) esetén plusz egy munkanappal kell számolni.

    Megjegyzés:
    Abban az esetben tudunk 2 napos szállítási határidőt garantálni, ha a rendelésed munkanapokon 17:00 óráig leadod és a következő nap munkanapra esik és a megrendelt termékek mindegyike raktáron van.

    8. Nagyon várom a csomagom, van rá mód, hogy megnézzem, hol jár?

    A feladás napján e-mail vagy SMS értesítőt kapsz a rendelésed állapotáról. Az e-mailben megtalálható a csomagszámod, így a legtöbb szállítónál online követheted a csomagodat.  

    9. Külföldre is tudok rendelni?

    Nem.

    10. Honnan tudom, hogy a termék van-e raktáron?

    Minden terméknél jelöljük az aktuális készletszintet.

    Ha van raktáron a termék, akkor a kosárba helyezhető.

    Amennyiben nincs a termék raktáron, akkor a "Jelenleg nincs készleten" felíratot látod a kosárba helyezés helyett.

    11. Milyen fizetési és szállítási módok vannak? Kártyával fizethetek?

    Az aktuális fizetési és szállítási módokhoz kattints ide!
     

    12. Új, sértetlen terméket kapok?

    Igen, ez csak természetes. Kizárólag bontatlan, higiénikus termékeket csomagolunk és küldünk.

    13. Hogyan tudom módosítani vagy törölni a regisztrációmat?

    Ha szeretnéd módosítani vagy törölni a regisztrációdat, vagy bármilyen személyes adatodat, akkor az oldalon belépve a "Saját fiók" "Adatmódosítás" menüpontja alatt teheted meg.

    14. Lehet-e árut cserélni vagy van-e visszavétel?

    Igen, van rá lehetőség. Kérjük, mielőtt visszaküldöd a terméket, győződj meg arról, hogy tényleg hibás-e a termék (pl.: elem megfelelően van-e behelyezve a készülékbe?). A gyorsabb ügyintézés miatt, kérjük, nyomtasd ki és töltsd ki az ezen a linken található nyomtatványt.

    Az alábbi címre küld vissza a terméket a kitöltött nyomtatvánnyal és a számlával együtt: 


    A csere és a visszavétel feltételeiről bővebben itt olvashatsz. Utánvétes csomagot NEM veszünk át, kérünk, ezt vedd figyelembe!

    15. Milyen hamar kapom meg a visszaküldött termékek vételárát?

    A 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 8/B. § (2) pontja értelmében a vállalkozás haladéktalanul, de legkésőbb az elállásról való tudomásszerzésétől számított tizennégy napon belül visszatéríti a fogyasztó által ellenszolgáltatásként megfizetett teljes összeget, ideértve a teljesítéssel összefüggésben felmerült költségeket is.  Ez a gyakorlatban kevesebb, mint 1 hetet vesz igénybe.

    Termék a kedvencekhez adva
    Termék hozzáadva